بررسی تخصصیریسموتورسنگین

Kawasaki Ninja H2

خلاصه مطلب

  • Knowledge is power
  • The Future Of Possible
  • Hibs and Ross County fans on final
  • Tip of the day: That man again
  • Hibs and Ross County fans on final
  • Spieth in danger of missing cut

موتورسیکلت «کاوازاکی Ninja H2» در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه سالانه‌ی Intermot  شهر کلن معرفی شد و ازسال ۲۰۱۵ راهی بازار شد. این موتورسیکلت از یک انجین سوپرشارژ چهار سیلندر با حجم دقیق ۹۹۸ سی‌سی بهره می‌برد که قادر به تولید توانی معادل ۱۹۷ اسب‌بخار یا ۱۵۰ کیلو وات در ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۳۴ نیوتن‌متر در ۱۰۵۰۰ دور در دقیقه است. کاوازاکی نینجا اچ۲ از معدود مدل‌های موتورسیکلت های سنگین ریس به حساب می‌رود که از سیستم تنفس سوپرشارژ بهره می‌برد. این قدرت توسط یک گیربکس شش دنده‌ی دستی به چرخ عقب منتقل می‌شود. در سال ۲۰۱۷ از این موتورسیکلت با کیت بدنه‌ی کربن به‌صورت تولید محدود به تعداد ۱۲۰ عدد تولید شد. وزن این موتورسیکلت حدود ۲۴۰ کیلوگرم و حداکثر سرعت آن ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. وجه تمایز این موتورسیکلت به نسبت موتورسیکلت‌های هم رده‌ی خود سیستم تعلیق آن محسوب می‌شود که در چرخ عقب از کمک‌فنر مونوشاک تک محوره‌ی Swingarm  و در چرخ جلو از کمک فنر برند KYB تمام متغیر و قابل تنظیم تلسکوپی  استفاده شده است.KYB بهترین تولیدکننده‌ی کمک‌فنر موتورسیکلت در جهان به شمار می‌رود.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
قالب وردپرس